|
Aquí trobareu tots els recursos i enllaços relacionats amb la Setmana Verda!
Visca l'Escola Verda! El Comitè Ambiental de l'escola ja està a punt per començar el nou curs! Els i les representats de cada classe van fer una primera trobada per pensar els nous objectius d'aquests curs. Aquest curs la setmana verda de l'escola (del 24 al 28 de novembre) estarà destinada al "Reciclatge dels aparells electrònics" i a l'escola es realitzaran activitats entorn aquesta proposta. Ah! i ens seguirà visitant la nostra Capitana Verda per supervisar totes les actuacions que fem.
A més, també seguirem participant de les activitats i tallers de la deixalleria mòbil que ens visitarà al llarg del curs. Aquest curs, com a novetat, també instal·larem un hotel d'insectes i menjadores pels ocells al pati de l'escola. Finalment seguirem comptant amb el treball en xarxa amb diferents instituts així com també la col·laboració amb el Projecte "Revivim les plantes" de l'Associació Meandre Manresa. Som-hi! Els delegats i delegades ambientals de l'escola van participar a la festa dels 25 anys d'Escoles Verdes que es va celebrar al Món Sant Benet. Allà van poder realitzar tallers sostenibles d'alimentació, joguines... A més, van conèixer la Mariona, cantant d'Eufòria. |
Archivos
Marzo 2026
Categorías |
Canal RSS